Питання FAQ

Відповіді на типові запитання:

Можна приїхати до нас в офіс і купити вподобаний мені товар?

  • Так, але слід врахувати, що ми не зберігаємо весь асортимент інтернет-магазину в офісі. Тому ми будемо дуже вдячні, якщо Ви попередньо зв'яжетеся з нами щоб дознаетесь про наявність товару.

Які документи потрібні для отримання товару, сплаченого за безготівковим розрахунком?

  • Для приватних осіб - паспорт
  • Для юридичних осіб та приватних підприємців (ФОП):

        - довіреність, виписана на ту людину який буде отримувати товар;
        - копія свідоцтва платника ПДВ (якщо є).

  • Без оформлення довіреності товар може отримати тільки директор підприємства особисто із запевненням видаткових накладних круглою печаткою підприємства.

Які гарантії того, що я отримаю товар після передоплати?

  • Після оплати замовлення у Вас на руках залишається документ, що підтверджує перерахування грошей нам і у нас виникають перед Вами зобов'язання, які погашаються тільки відвантаженням товару Вам.

Що робити в тому випадку, якщо товар не доставлений або пошкоджений при транспортуванні?

  • Щоб уникнути подібних ситуацій, перед відправкою, товар перевіряється нашими фахівцями і страхується на повну його вартість. Якщо, все-таки, ми стикаємося з подібною форс-мажорною ситуацією, то перевізники відшкодовують завдані збитки. Відповідно Ви нічим не ризикуєте.

Я можу обміняти або повернути куплений у вас товар?

  • Так, Ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантоване Вам «Законом про захист прав споживачів», але просимо для здійснення цього права зберегти товарний вигляд, комплектацію та заводське маркування.

Не знайшли відповідь на своє питання? Напишіть нам лист електронною поштою або задайте питання нашому консультанту прямо зараз!

380443606070
380508310838
380631022663
Telegram
Instagram
Зворотний дзвінок
Viber
Whatsapp
Messenger
 info@instrumentk.com.ua